#oXolyrics.com

Waves Crash (Kanji) Lyrics

SixTONES

Waves Crash (Kanji) lyrics . Lyrics of Waves Crash (Kanji) K-pop song.

Language: K-pop

Artists: SixTONES

Waves Crash (Kanji) Lyrics

SixTONES – Waves Crash (歌詞)
年: 2022


歌詞:
Oh yeah, Oh yeah, yeah, yeah
Yo, We gon turn it up
Yo, We go hard, We going all the way
Yo, We go hard, We going all the way
Hands up, Get ’em up, Get ’em up now
Don’t stop, Put ’em up, Ahhh
始まりからWe got you like “Wow”
Let’s make it hot Are you ready?
We get it poppin’, We’re gonna rock
この時代のBreak of a dawn
君を連れてGet on the floor
Hurry up
Animals, Animals We keepin’it raw, raw, raw
Aye, Yeah (Make you scream, Just turn it up)
Animals, Animals Don’t ever let go, go, go
Aye, Yeah (Make you scream, Animals, Animals, Just turn it up)
Can’t you feel the vibe?
ありのままShow it to me
Can’t you feel the vibe?
この音にShake that body
Can’t you feel the vibe?
あの夜明けがWaiting for you
止まんない We’re gonna fly away
We going all the way
So here we go




Break down!! Don’t you wanna be
Hands up!! What you wanna be?
Stand up!! Just for you and me
心配ないぜ Let’s get crazy
Break down!! Don’t you wanna be
Hands up!! What you wanna be?
Stand up!! Just for you and me
Let’s go now, Break it down
Down… We gon get it, get it now
Down… We gotta get it, We gotta
Ready to go, We’re gonna blow
誰も彼もOutta control
Down… 今すぐにBreak it down
(Don’t think you are ready for this)
Get down, Hit ’em up, Hit ’em up now
Can’t stop, To the top, Ahhh
また今夜もHaters be like “No…”
We’ll rock the spot Can you take it?
We got the swagger, We got the flow
先の先へWe gotta go
何をしてもWe never flop
Burn it up
Animals, Animals We keepin’it raw, raw, raw
Aye, Yeah (Make you scream, Just turn it up)
Animals, Animals Don’t ever let go, go, go
Aye, Yeah (Make you scream, Animals, Animals, Just turn it up)




Dancin’through the night
今ここでGet it started
Dancin’through the night
僕だけにShake it for me
Dancin’through the night
どんなことでもDo it for you
変わんない We do it everyday
We never run away
So here we go
Break down!! Don’t you wanna be
Hands up!! What you wanna be?
Stand up!! Just for you and me
心配ないぜ Let’s get crazy
Break down!! Don’t you wanna be
Hands up!! What you wanna be?
Stand up!! Just for you and me
Let’s go now, Break it down
Down… We gon get it, get it now
Down… We gotta get it, We gotta
Ready to go, We’re gonna blow
誰も彼もOutta control
Down… 今すぐにBreak it down
Ready, set, go Live it up, It’s your life
まだまだShake it up To the left, To the right
騒ぎなWith the clique Play the beat, Bring it back
やるならDo it big Hit a lick, Get the bag
誰がRunnin’the game (Hey!)
誰がMakin’a change (Hey!)
限界はないからBlaow! Blaow! Blaow!
君とBreakin’the chain
誰がRunnin’the game (Hey!)
誰がMakin’a change (Hey!)
限界はないからBlaow! Blaow! Blaow!
君とBreakin’the chain
So say what you say
Cuz we don’t care
このままTurn it up
Break down!! Don’t you wanna be
Hands up!! What you wanna be?
Stand up!! Just for you and me
心配ないぜ Let’s get crazy
Break down!! Don’t you wanna be
Hands up!! What you wanna be?
Stand up!! Just for you and me
Let’s go now, Break it down
Down… We gon get it, get it now
Down… We gotta get it, We gotta
Ready to go, We’re gonna blow
誰も彼もOutta control
Down… 今すぐにBreak it do















Other Songs from 共鳴 (Kyomei) Album
FASHION (Kanji)
Gum Tape (Kanji)
Kyomei (Romanization)
共鳴 (Kanji)

Submit your comment or corrections

More Lyrics